Zásady Vrátenia Peňazí a Reklamácií
Platné od: [17.12.2024]
1. Úvodné ustanovenia
1.1. Tieto zásady vrátenia peňazí a reklamácií upravujú postup pri vrátení tovaru, finančných náhradách a reklamáciách pri nákupe cez e-shop [www.kolac.sk].
1.2. Predávajúci:
Názov: [Jaroslav Molnár]
Sídlo: [Kármána 12/20
984 01, Lučenec]
IČO: [37752391]
DIČ/IČ DPH: [SK1020055168]
E-mail:[info@kolac.sk]
Telefón: [047/43 34 777]
1.3. Tieto zásady sú v súlade so zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a ďalšími platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
2. Podmienky vrátenia tovaru a peňazí
2.1. Kupujúci má právo na odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru len v prípadoch, ktoré to umožňujú platné právne predpisy alebo obchodné podmienky predávajúceho.
2.2. Vzhľadom na povahu tovaru (potravinárske výrobky) v e-shope [www.kolac.sk], nie je možné odstúpiť od zmluvy po prevzatí tovaru, pokiaľ tovar nie je vadný.
2.3. Ak kupujúci odstúpi od zmluvy pred odberom tovaru, je predávajúci povinný vrátiť zaplatenú sumu do 14 dní od prijatia oznámenia o odstúpení.
2.4. Kupujúci je povinný odstúpenie od zmluvy oznámiť predávajúcemu e-mailom alebo telefonicky.
3. Reklamačný poriadok
3.1. Reklamáciu je možné uplatniť v prípade, že tovar:
-
Nie je v súlade s objednávkou (napr. nesprávny druh alebo množstvo).
-
Má zjavné vady (napr. poškodenie pri výrobe).
3.2. Reklamáciu je potrebné nahlásiť predávajúcemu najneskôr do 24 hodín od prevzatia tovaru prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. Kupujúci je povinný priložiť fotografiu vadného tovaru a popis problému.
3.3. Po prijatí reklamácie predávajúci:
-
Preskúma oprávnenosť reklamácie.
-
Informuje kupujúceho o výsledku reklamácie do 3 pracovných dní od jej prijatia.
3.4. Ak je reklamácia uznaná ako oprávnená, predávajúci ponúkne:
-
Náhradný tovar rovnakého druhu alebo
-
Finančnú náhradu v plnej výške ceny reklamovaného tovaru.
3.5. V prípade reklamácie nemá kupujúci nárok na náhradu nákladov spojených s dopravou tovaru, ak táto služba nebola súčasťou objednávky.
4. Výnimky z možnosti vrátenia a reklamácie
4.1. Reklamáciu nie je možné uplatniť, ak:
-
Vady vznikli nesprávnym skladovaním alebo manipuláciou zo strany kupujúceho.
-
Tovar bol spotrebovaný alebo znehodnotený kupujúcim po prevzatí.
4.2. Vzhľadom na charakter tovaru (potravinárske produkty), vrátenie už prevzatého tovaru bez zjavnej vady nie je možné.
5. Postup pri uplatnení reklamácie alebo vrátení peňazí
5.1. Kupujúci kontaktuje predávajúceho e-mailom na [E-mailová adresa] alebo telefonicky na [Telefónne číslo] s informáciami o reklamácii alebo žiadosti o vrátenie peňazí.
5.2. Predávajúci spracuje žiadosť a informuje kupujúceho o ďalšom postupe.
5.3. Ak je reklamácia oprávnená, predávajúci zabezpečí nápravu v čo najkratšom čase, najneskôr však do 14 dní od uznania reklamácie.
6. Záverečné ustanovenia
6.1. Tieto zásady vrátenia peňazí a reklamácií nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na webovej stránke e-shopu.
6.2. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto zásad. Aktuálna verzia bude vždy dostupná na webovej stránke.
6.3. Pre ďalšie otázky alebo požiadavky nás neváhajte kontaktovať na:
E-mail: [info@kolac.sk]
Telefón: [047/43 34 777]